Slutet är nära...

Så kom den dag då mitt jobb slutade sälja scampi, 99 kr för 1 kg. Ja, jag vet att det inte ska säljas eftersom de är urotningshotade, men det är nästan det godaste som finns. Det har börjat säljas mindre och mindre för att slutligen upphöra i de butiker jag handlar i, men jobbet har alltid varit ett säkert kort. Fram tills nu alltså. Ja, då får jag helt enkelt hitta en ny delikatess, vad nu det skulle vara.. Rackarns!

Jag har i alla fall överlevt denna jobbdag, om det nu var någon som tvivlade? Vi hade tänkt ta en lugn lördagskväll framför TVn, men när man blir bjudna hem till underbara vänner på vin och annat gott så tackar man ju inte direkt nej för en TVkväll... Känns extra bra för mig då vi sover över där, vilket betyder att jag har extra nära till jobbet imorgon, perfekt! Nu ska jag däcka i soffan och ladda i 30 min innan det blir en snabbstädrace innan det är dags att äta middag och åka iväg på äventyr!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0