Sugen

Sen igår har min NY-diet startat. Igår gick det ju av förklarliga skäl sisådär (drog över med 200 kalorier), men idag har det gått bättre! Ligger på ca 900 kalorier, får äta 990, ungefär. Men konstigt nog så bara för att man VET att man inte får äta nåt gott såhär på kvällen, så blir man hur sugen som helst! Men jag står emot, och nöjer mig med en kopp grönt mint te. Och en lakritsklubba på ca 20 kalorier. Nu ska jag sätta mig med min kopp te och min sambo i soffan, och kolla på Heroes. Myspys. Imorgon, ska jag vikariera i en 3-4:a, ska bli superkul!

/N

Kommentarer
Postat av: Luva

men honey, jag hoppas att du inte tänker köra denna diet längre än max en v! Annars bör du, som är ungefär lika stor/liten som jag aldrig ligga under ca 1300 kcal/dag (ung. grundförbränning) någon längre tid. Jag lovar att om du käkar ca 1500 kcal och tränar lite så kommer det hända grejer ändå! :) / Doktorn.

2008-11-14 @ 03:07:16
URL: http://svenskiberlin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0