Tack gode gud...

att Johan åkte ut ur Idol. Nu är det i alla fall två som förtjänar det som skickas till Globen. Alice för att hon är fantastisk, Robin för att han är den som utvecklats mest, och så Kevin förstås, för att han helt enkelt är bäst.

Nu sitter jag vid köksbordet och äter frukost, och klockan är bara halv 7. Jag steker en ´kycklingfile till lunch, tänkte köpa en ceasarsalld påse till. Måste säga att jag varit ganska bra med maten de senaste dagarna, så magen är i alla fall inte katastrof inför kvällens outfit. Jag hade ju hellre sova kan jag säga. Mycket hellre. Hade svårt att sova igår, vet inte varför för jag var egentligen helt slut. Låg och funderade på om jag skulle locka håret inför ikväll, om jag bara kunde komma ihåg var jag lagt min locktång....

Någonting säger mig att det kommer bli drag på jobbet idag, löningshelg och allt. Jaja, man måste göra vad man måste göra...

Puss på alla lediga och olediga små gryn!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0