Tjejkväll!

Nu sitter jag och laddar mig inför kvällens Sollentunabesök! Då Karin ytterst sällan behagar att besöka den lilla staden Stockholm, så tvingas hennes kvarglömda vänner från de 3 världsdelar av Stockholm de nu befinner sig i, att ta sig till det ställe som fröken Karin behagar att befinna sig på för tillfället. Ikväll blir det restaurang och pizzeria San Marco i Sollentuna. Det bästa italienska stället norr om Sveavägen. Jag hade först tänkt ta pendel dit, men då jag ändå måste byta bil med mamma så tar jag bilen dit istället. Ska bli supermysigt att träffas och prata massa strunt, härligt med spontana resaurangbesök en onsdagkväll! Nu måste jag faktiskt skynda mig om jag ska hinna se hyfsad ut inför främmande folk!

Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0