Två dagar kvar till tentan.

Jag är nervös. Supernervös. Idag var jag uppe kl. 7. Imorgon ska jag gå upp kl. 6. Tanken är att se till att få en bra dygnsrytm så att jag går och lägger mig tidigt imorgon kväll så att jag får en ordentlig sömn inför den fem timmars långa tentan som väntar mellan kl. 9-14 på onsdag. Hela dagen har jag suttit hemma hos Hanna och pluggat. Vi har läst, diskuterat, strukturerat och få ordning på alla kaos-tankar som fyller huvudet. Visst kan man mer än vad man kunde när kursen började för snart 5 veckor sen, men frågan är som vanligt om man kan tillräckligt.... Min största skräck är att jag får för bråttom och inte tillåter mig själv att tänka igenom uppgiften  utan bara hugger första bästa tanke som sveper förbi. Det är inte en bra tentastrategi kan jag meddela.

Ikväll är det Bevvan-race på TV400, om jag kan få alla kabelkanaler att fungera. De vill nämligen inte alltid samarbete. Imorgon ska jag sitta på Sollentuna bibliotek och läsa hela dagen, sen är det jobbmöte på kvällen. Efter mötet är det egentligen middag, men pressad som jag är känner jag inte att jag kan koppla av innan onsdag. Så jag åker hem och går och lägger mig efter mötet istället. Kul.

Hoppas ni har det bra där ute i snöyran!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0