Uppe med tuppen!

Om det var bakis-plugg igår, vilket kan översättas med latmaskplugg, blir det superplugg idag. Trots att klockan bara är 7.30 är jag redo att gå hemifrån. Eftersom T ska vara i skolan tidigt så hakar jag på med samma T-bana och sätter mig i biblioteket och läser tills föreläsningen kl 13. Sen, när den är slut, kl.15, sitter jag kvar och läser fram tills T är på väg hem. Sällskap är trevligt, plus att jag slipper gå själv i mörkret, tycker det är lite otäckt...

Garvade åt ett youtube klipp imorse, en av tv 4´s medarbetare kallade en usakorre för Falukorv i efternamn, hon vände på Karlefors, drog ifrån och la till lite, och vips, falukorv! Ska lägga upp det när jag kommer hem, sjukt kul.

Nu är det dags att dra!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0