Vad hände?

Insåg nu att jag inte skrev en rad igår. Eller, jag insåg det igår också klockan 17,18,19,20 och 21. Men jag kunde knappt resa mig upp i sittande ställning i soffan, alltmindre slå upp datorn. Energin hade tagit slut, alldeles! Jag hade alltså min fruktade tenta igår, klockan 9 började vi, och klockan 13.50 lämnade jag in den. Jag hade ju faktiskt 10 minuter tillgodo... Var faktiskt riktigt jobbigt, blev riktigt stressigt för min del sista timmen. Och resultatet? Inte en aning, kan nog lika gärna bli F som A, och allt däremellan också såklart. Om tre veckor får jag veta. Håll tummarna! Min ångest-hemtenta väntar jag också på här i dagarna, skicka en snäll tanke till den också!

Idag ska jag på bokjakt, hade tänkt åka till bibblan redan på morgonen för att få boken jag vill ha, men min sovmorgon sabbade det en aning. Kommer inte ha en bok till vi börjar imorgon, och jag har ju knappast råd att köpa alla nya, en tusenlapp skulle det gå på...

Nu ska jag njuta av en mysfrukost och sätta igång med min dag!
Och grattis till världens bästa Hanna på födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0