22.22...

..var klockan när jag började med detta inlägg. Vet inte varför, men jag tycker att det är coolt. 00.00 är inte lika coolt, och inte heller 11.11. Det är någonting med 22.22....

Ikväll/eftermiddag har jag varit på jordens ände. I Nyköping. T var tvungen att flytta en bil och vi hakade på och blev bjudna på midag, på crazy cow. Alltså inte Crazy horse, det här hette verkligen VCrazy Cow. Snacka om crazy... På väg hem stannade vi till på City gross, i Nyköping that is. Sen tvingade jag T att köra mig förbi jobbet, dels för att kolla jobbtiderna som är lite förändrade nästa helg, och sen för att skriva upp oss på personalfesten 8 nov, det kan nog bli intressant!

Nu har jag gjort de sista ändringarna i min uppgift och printat ut den. Så! Nu kvarstår bara tre veckors otåligt väntande och undrande övre betyget. Sist gick det ju himla bra... Så tänk på mig nu!

Nej nu är det faktiskt sängdags, Hanna hämtar mig 08.00 imorgon, så vill jag sova, eller offa som jag sa när jag var liten, 9 timmar så är det bäst att jag sätter igång nu!

Sov gott mina kära!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0