Ännu en underbar dag!

Idag var jag upp 06.20. Idag har jag VFU (verksamhetsförlagd utbildning= praktik) i min underbara skola i Solna. Har inte haft VFU under denna termin, om man bortser från en intervju, så det ska bli kul att hänga lite med kids igen! Det är bara idag och på måndag, och jag ska hinna med två intervjuer också, en med lärarn och en med specialpedagogen. Blir kul! Nu måste jag skynda mig, eftersom jag inte vet hur trafiken är så är det bäst att vara ute i god tid!

I eftermiddag är det gottishopping på city gross, blir middag här för två vänner ikväll. Var länge sen de var här, så detvar på tiden nu. Dessvärre funderar vi fortfarande vad vi ska äta. Jag ska i alla fall baka kladdkaka till efterrätt, problemet är bara att jag aldrig gjort det förut.. Men det blir nog bra!

Ha en bra dag alla ni!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0