Bebis-kramp!

Jag har haft världens mysigaste kväll! Min älskade Ylva och hennes fantastiska lilla babis (mitt fadderbarn) var här och åt middag och myspysade med oss. Eller 3 av 4 åt iaf, vanlig mat. Jag hade lagat ugnsbakad lax, blev faktiskt riktigt gott! Sen blev det glass och te i soffan. Ylva försökte få Lilith att sova, men icke sa nicke. Hon ville hellre hänga med oss. Så fort hon blir ledsen är det bara att gå runt med henne, så jag känner konstiga pirrningar i hela högra armen nu, blir väl antagligen träningsvärk imorgon, men det är det värt!

Idag började kursen på allvar. Tills på torsdag måste jag ha läst hela Piaget, och gärna förstått vad som står också. Så fort Desperate housewives är slut ska jag sätta mig och läsa, blir en riktig kvällsläsning idag, om jag ska hinna med allt.

Här följer två mysiga bilder från ikväll:








/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0