Burr-dag

Idag är det burr i luften. Ser kallt ut ute. Blåser gör det också. Skönt att jag är inne.
Jag kom upp i hyfsad tid idag, 8.30. Visserligen två timmar tills jag kom igång, men jag har åtminstone både ätit frukost, duschat och gjort det dagliga morgonsurfandet. T åkte tidigt imorse, men ringde en halvtimme senare. Då hade han fastnat halvvägs, tunnelbanan stod still i 40 min på grund av sjukdom. Sjukdom? Ring en ambulans och skicka vidare tunnelbanan. Jag är ledsen, men vissa saker har jag ingen förståelse för. Varför måste en tunnelbana stå stilla i 40 min? Så han kom hem igen med nybakat bröd från 7eleven, helt ok för mig. Precis vad som behövdes för att få upp mig ur sängen.

Nu ska jag läsa egen text  och korta av och även läsa två kompisars texter med ett kritiskt öga. Jippi!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0