Den duktiga flickan

Idag har jag skött mig. Jag har gjort klart första och största delen av min examinationsuppgift, precis som jag bestämt mig att jag skulle. Plus att jag fixade med den gamla hela förmiddagen. Så imorgon är det andra delen  och finslipning av första delen som gäller. Om jag hinner tänkte jag fixa ref.lista också, men det är bara om jag hinner. Annars lämnar jag den till fredag eller i värsta fall söndag. Men ingen panik här inte!

Jag åkte till och med till Sats och körde en timmes yoga mellan halv 7 och halv 8. Underbart skönt. Balansen är väl kanske inte den bästa eftersom det var länge sen jag körde regelbundet 1-2 gg/v. Handlederna känns också lite svagare, men jag ska i den mån det går försöka att gå åtminstone varje fredag, så kommer mina handleder vara i toppskick snart igen!

Jag längtar till och OM jag får godkänt på min förra kurs. Har så mycket papper och kompendier som ligger utspritt överallt. Ingen idé att städa undan allt innan jag vet om jag blir godkänd eller inte. Känner ett behov att rensa undan saker och ting i mitt liv. Det stökiga tränger ända in i mitt inre!

Ylva, jag tror jag hittat vad jag vill läsa på Lilliths dop, om jag får det vill säga! Tyckte den var himla fin, vad sägs?


Jag önskar dig inte guld mitt barn
ej heller pengar och makt.
Jag önskar dig modet att vara dig själv
och stå för det du har sagt.
Jag önskar dig inte en stenfri väg
men kraften att vägen gå.
Jag önskar dig vänner i ett rikligt mått
och vänner att lita på.



Kommentarer
Postat av: Ylva

Jaa den är fin! =) jag antar att den andra familjen inte har nåt emot att du läser den =) får väl fråga på lö... Jag måste stäääääda nu! Å baka måste jag göra imorn. Ujujuj.

2008-10-23 @ 16:29:10
URL: http://svenskiberlin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0