Ett glas vitt och tända ljus

Jag är trött. Känns som detta blev jordens längsta dag. Var i Kista och köpte min blus och nagellack, rödvin tills imorgon och kritiserade en expedit. Ja, så trevlig var jag. Men ärligt talat, hon var hjärndöd. Det var på Guldfynd, tittade efter doppresent. Först tog det 5 min innan hon över huvud taget såg mig, sen var hon allmän nonchalant och sa efter jag betalat "Kom ihåg att behåll kvittot, är många som får såna där på dop så de kan lämna tillbaka presenten." Ursäkta, hörde jag rätt? När jag betalat och fått mina saker informerade jag henne vilket förbaskat dålig säljare hon var. Sen gick jag till HM och sen gick jag och lämnade tillbaka det jag köpt. Sicka puckon ... Ja, ja, alla kan väl inte vara perfekta servicemänniskor som en annan... Nu har T gjort risotto och kyckling och vi slappar i soffan med ett varsin glas vitt. Underbart! Ikväll är det Abba-tema på Idol, can´t wait! /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0