Ett under...

att bildbloggen funkade igår kväll, kanske man kan våga sig på att fortsätta använda den nu. Den som lever får se!

Igår läste jag nästan allt jag hade tänkt läsa igår. Konstigt hur mycket mer fokuserad jag är på kvällen, det är som att mina hjärna behöver 10 timmars vaken tid för att starta upp och bli mottaglig för information. Har bara ett förord kvar, det i Vygotskij, "läxan" var alltså att läsa 3 förord, i böckerna nedan, och ett kapitel i en annan bok där man fick en snabb överblick öve Skinner/behavourismen, Piaget/kognitivismen och Vygotskij/socio-kulturella perspektivet.

Nu när jag gick upp drog jag med täcket ut i soffan (myspys), fixade en smörgås och en stor kopp te, och fastnade framför Montel show, av alla program. Det sjuka är att de pratar seriemördare, och jag fortsätter kolla. Usch, det är nog för att jag är livrädd för allt vad läskiga saker och människor heter som jag är lite fascinerad... Men när det är slut, då ska jag läsa, Och det bästa är att det inte ens känns jobbigt!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0