It´s a shame...

...att bildbloggen ALDRIG tycks fungera. För några timmar sedan skickade jag en hälsning från garaget i Vällingby c, den tycks vara på villovägar. Men dyker den upp så vet ni att den skickades run 17.00 söndag eftermiddag, Så det så! Den senaste timmen har kag suttit i telefonkonference, är det inte bilgrejer så är det mat-på-kryssning-grejer. Och ingenting har jag ännu fått klarhet i. Det enda jag vet är att jag nästa fredan ska vicka för mamma i skolan under en lektion. Det blir spännande, små 7:e-klassare.  Embrace youselves.

T tittar på tv, I robot, på 3an. På 4an går Se upp för dårarna och på 5an Pretty Woman. Det är tider som dessa jag ifrågasätter varför vi bara har en tv. Nu ger jag upp. God natt!

/N

Kommentarer
Postat av: therese

Nämen hej! Jag hittade dig via min vän Carro, som hade dig länkade. Du verkade vara en väns vän eller något sånt. Va roligt!

Ses imorgon på basgruppsdagen.



/Therese

2008-10-13 @ 09:47:06
URL: http://luggkomplex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0