Jag älskar Idol-Kevin!

Jag kan inte sätta fingret på vad det är, men jag tycker att Kevin är helt fantastisk! (Småkikar på Idol-reprisen.) Vilken känsla, vilken utstrålning, och rösten är inte så tokig den heller! Hejja Kevin!

Om en och en halv timme ska jag vara på jobbet. Längtar något kollesalt. Visst tycker jag om mitt jobb och alla människor där, men att jobba till 22.15 varannan söndag när man har en fullspäckad måndag/vecka framför sig, är lite segt.

Hela förmiddagen har jag suttit i soffan under en filt och kollat på film och njutit av att jag är inne när det regnar ute. Jag tittade på "I cant be your woman" med Michelle Phifer, den var alldeles lagom söndagsmysig.

Nu ska jag sminka mig och göra mig klar, puss på er alla!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0