Jag är en senil gammal tant.

Det var ingen som reagerade att jag missade något igår? Någon? Det fanns en enda sak som jag skulle göra igår kväll. Men istället tränade jag, pluggade och sov. Smart. Igår kväll var det ju intressemöte om bostadsombildning. Men den lilla detaljen missade jag. Bra jobbat. Jag kan för allt i världen inte begripa hur jag lyckades med konststycket att glömma detta. Otroligt. Nu försöker jag ringa till den mäklarfirma som är inkopplad, men såklart så får jag inget svar. Hoppas jag hinner få tag på någon innan dagen är slut. Åh, jag är så klantig!

Idag har jag varit på VFU. Att jag över huvud taget kom upp ur sängen är ett mysterium, jag är så trött efter lördagsnatt och den avsaknad på sömn som drabbade mig. Tror att jag ska lägga mig och nanna kudden i en timme nu. Annars är jag nog inte särskilt produktiv resten av dagen/kvällen.

Imorgon är det kryssning!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0