Jag, arbetsnarkoman? Njaaaaa...

Från den ena soffan till den andra! Efter min "bli-av- med- rödvinsbakfyllan-sömn" på 1 och en halv timme ringde min kompis Cissi och berättade att hon också ska med på kryssningen nästa tisdag. Hon hade pratat med Karin och eftersom vi hade en plats kvar i vår 4-mannahytt så det blev alldeles perfekt!

Efter jag pratat med henne släpade jag upp mig. Och satte mig med datorn och dagens föreläsningsanteckningar i soffan i arbetsrummet så jag fick pluggsällsis av min roommate. Lyckades i alla fall skriva ner anteckningarna som jag kluddrat ner med tankarna någon helt annanstans. När jag tittar på handstilen från idag undrar jag om jag över huvud taget var vaken under föreläsningen. Ca 12 rader är skriva på, på ett block med ca 30 rader, och inte en bokstav håller sig på raden. Men lite fick jag i alla fall ut av den. Bättre än att inte gå alls, som resten i min grupp. Men det klart, när alla kursens föreläsningar och seminarier varit bortkastad tid då är det ju dumt att hoppas på ett mirakel. Så jag tycker att jag är en oerhört tapper student! (Creds till mig själv!)

Om 20 min ska vi pallra oss upp till gymmet. Först ska jag trampa eller kuta lite, sen är det core! Under tiden ska T kuta och gymma lite i sin egen takt. Coren vägrar han följa med på, den envisa.....

Ikväll är det Anna Skipper med Katrin (fd Schulman), får ju bara inte missa det. Speciellt eftersom det är ute nu att hon hookade upp med sin PT från programmet. Skvaller är väl härligt! Efter den följer "Fringe", den konstigaste serien på länge som vi fastnade för förra veckan. Konstig, men underhållande, tänk Arkiv X, Heroes och Lost i en härlig blandning!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0