Jag vill ha en kanelbulle!

De körde en luring på rix morgon zoo nu, de sa att det var kanelbullens dag idag. Men den är ju imorgon! Och under de här minuterna jag trodde att det var idag hann jag bygga upp ett sånt sug på en nybakad kanelbulle och varm oboy, att jag nu känner mig helt förtvivlad! Och inte kan jag ta bilen att bara åka upp till stationen och åka upp till 7eleven heller, för T var tungen att ta bilen eftersom det över huvud taget inte gick någon tunnelbana här mellan 6.15- 7.50. Skönt kaos för övrigt. Ja, livet är hårt. Men eftersom jag jobbar imorgon och inte kommer kunna unna mig nåt mysfika då, får jag ta det idag istället. Så nu drar jag på mig mjukisarna och promenixerar upp till stationen, jag ska ha en kanalbulle!!!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0