Korkbollar!

Jag vet att jag förut gnällt över programmet Lyxfällen, men jag blir ju så trött... Jag tycker om att shoppa, det gör jag verkligen. Men oj vad jag ligger i lä när de gäller att vara slösfia när jag ser dessa omedvetna puckon på tv. Dagens pucko påninner lite om en människa jag en gång kände. Det beteendet är sjukligt, det är som de tror att det är låtsaspengar, de låtsas vara "förfärade" över hur mycket pengar de egentligen spenderar, men i själva verket skiter de i det, eller är för korkade för att fatta. Varför kan man inte bara omyndigförklara vissa människor?

Idag har jag varit superduktig, jag skrev mellan 11-18.30 med bara en liten lunchrast. Efteråt kändes det som jag sprungit maratonloppet. Sen åkte jag till Vällingby centrum och hittade en liten doppresent till lördag. Och en superfin tröja i fel storlek som jag ska jaga rätt på rätt storlek imorgon.

T är på jobbmöte ikväll, jag har supertråkigt. Därför är jag en gnälltant som gnäller över andra istället för att göra nåt nyttigt, typ som att städa. Men det är roligare att gnälla....

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0