Lugnet infinner sig äntligen!

Den här dagen har gått i ett.. eller har den det? Tröttheten i min kropp hävdar bestämt det, men verkligheter var nog inte riktigt så grym. Min lektion idag gick topp, de små 7orna var underbara, jag verkligen ÄLSKAR att jobba med barn! Det är så underbart kul! Sen fick jag skjuts hem av mammas kille och lade mig i soffan på en gång! Lyckades sova lite innan det var dags att åka till SATS och få ett anpassat gymmaskinvarv. Efter genomgången körde jag passet själv, kändes alldeles lagom och ganska roliga maskiner! Jag måste shapa upp mina muskler lite! Nu ni!

När T kom hem bestämde vi oss för att städa undan innan jobbhelgen. Jag var helt omotiverad, men trots det så överlevde vi och nu är hemmet betydligt trevligare! Älskling lagade mat och jag korkade upp en rödvinsflaska. Jag kommer eventuellt att somna i soffan innan klockan är 20.00, men det är helt ok! T ska sätta sig och plugga, så jag tänkte kolla på nån underbar romantisk komedi och ladda inför helgen!

Hoppas ni alla också har en mysig fredagkväll!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0