Nedräkningen har börjat!

Nu har jag landat hemma i sängen! Underbart skönt! Ska unna mig 30 min slappande innan det är dags att fixa allt innan jag ska tvinga min prins att köra mig till kajen!

Idag har hittills motsvarat mina känningar om att detta är en bra dag. Tråkigt nog var vi bara 8 elever där idag, eftersom basgruppsdagarna inte längre är obligatioriska. Känns trist. Är säkert runt 25 pers i vanliga fall. Men jag kommer i alla fall fortsätta ta dessa dagar på allvar!

Visst är det fint väder idag? Man blir så mycket piggare och gladare när man får spegla sig i solstrålarna. Love it!

Intensivvilan är kort så nu kör jag!

Uppdaterar senare!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0