Oh no, I can´t believe it!

Det är inte ofta man (jag) får äran att läsa om mina underbara idoler. De är dessvärre inte så "inne" längre, ungefär lika "inne" som det är att göra "citationstecken". Jaja, ni är med på var jag vill komma. Detta möts mina ögon av efter en scroll på Aftonbladet.se:

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article3525141.ab

Jag vet inte om jag riktigt är med på tåget med alla stämningar för alla låtstölder. Efter åratal av BJ´s musik känner jag mig ganska trygg i att de inte behöver stjäla andras musik. Men för 2900 miljarder kan man kanske fejka det mesta. Jag tror i alla fall inte på det, så, nu fick jag det sagt också!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0