Psykbryt!

Idag stänger de av vattnet här hemma. Jag har varit uppe sen halv 8 för att hinna duscha och äta frukost innan vattnet var ett minne blott, klockan 9. Klockan 10 hade de inte stängt av än, sen dess har jag inte kollat.

Jag ska välja kurs till nästa termin, nu har jag 15 dagar på mig. Men det roliga är att de inte lagt upp nåt på lhs hemsida än, så ag har ringt runt, säkert pratat med 6 olika personer och till slut själv hittat hur och vad jag kan söka. Inget av det jag vill blir det, sorgligt nog. Det blir religion eller idrott för mig. Jippi. Jag som ville ha samhällskunskap eller skriva exarbete. Jaja, vad är väl en bal på slottet?

Min tid är värdefull, så nu måste jag läsa klart 10 sidor innan jag får äta lunch och åka till både solna och sollentuna (med T´s bil) för att lämna tillbaka böcker och även svännga förbi Hanna och lämna en bok till henne.

Here we go!

Ikväll ska jag yoga!

/N

Kommentarer
Postat av: S

Nu ligger du lite efter tycker jag. Säger bara 14 gånger jag ;-)

2008-10-01 @ 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0