Så var veckan snart slut!

Ja, jag vet att det är en helg kvar först, men i mitt liv är en jobbhelg inte en helg. Livet liksom stannar i 2 dagar, och fortsätter på måndagen igen. Den här helgen är annorlunda, ja livet stannar fortfarande, men jag jobbar andra tider. Detta betyder att jag inte behöver gå upp i gryningen imorgon bitti, vilket är underbart! Imorgon jobbar jag 13.30-22.30 och söndag 8.45-17. Detta betyder att jag har hela söndag kväll ledig. Jag älskar att vara ledig söndagkvällar! Vi kanske åker förbi våra kompisar Claes & Cissi som i helgen flyttar in i sitt nya fina hus i Viby. Kul att hjälpa till att plocka upp kartonger efter en heldag på jobbet, men vad gör man inte för sina vänner? På tisdag är jag dessutom bjuden på tjejmiddag dit, för då är herrn i huset i Paris, så det gäller att passa på när katten är borta...

Ikväll ska vi på skräckfilmskväll hos ett annat underbart par, Jenny & Mange. Messade varandra för 2 veckor sen så jag ska ringa när jag kommer hem från dagens föreläsning och kolla så att det inte är någon förändring i planeringen.

Föreläsningen idag ska handla om Piaget. Det var länge sedan jag var så påäst INNAN en föreläsning, ska bli kul att se om det gör någon skillnad...

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0