Soffan är världens bästa uppfinning!

Nu ligger jag halft avsvimmad i soffan och kollar på Ellen show. Efter en två timmars plågsam föreläsning åkte jag (bil) till KTH, köpte en cola och aftonbladet, och satt och slappade i bilen i 45 min tills T slutade. Han hade fått veta att han klarade sin ma-tenta (som han inte trodde han skulle fixa) så jag bestämde att vi skulle åka till Max och fira, my treat. Så blev det, och nu har paltkoman slagit ner mig i horisontellt läge. Så här kommer jag ligga ett tag, sen inte längre än till 1. Då måste jag plugga!

Sen är det core ikväll. Vore skönt att gå på den. Men hörrni, vilken träningsvärk jag har! Baksidan av mina lår är ömma och jag kan knappt gå. Vad var det jag sa? Jag tog ju i på dansaerobicsen så jag nästan kolade. Men träningsvärk är alltid ett fint kvitto på att man skött träningen väl.

Gonatt så länge!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0