Spotless!

Städa på den lördagkväll, kanske inte det mest roliga man kan göra, men det var det värt! Jag har undvikit att titta på golven för att jag inte ville se hur det såg ut, men nu kan man nästan slicka på golven utan att dö av förgiftning!

Efter städningen hade jag överraskat T med SATC filmen. Jag har sett den en gång tidigare, men den är ju så bra! Jag gråter ömsom skrattar mig igenomsista halvan av filmen. Det blir bara så mycket känslor...

Jag sa att jag skulle träna, jag vet. Men jag orkar inte. Eftersom jag ska jobba till 22.15 ikväll är det bäst att jag sparar p krafterna, och jag kan ju hoppas att jag brände lite kalorier igår vid städningen. Så efter frukost ska jag softa i soffan med en romantisk komedi, finns det en bättre start på dagen?

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0