Suck, pust och stön!

Jag har varit tokigt duktig, jag vågade iväg mig på DansAerobicsen på SATS! Det var sanslöst jobbigt och ibland hoppade jag mest runt som en trasdocka, men rackars vad kul det var! Jag tänker försöka hoppa på den här klassen nu! Synd bara att jag är ute på havets vågade vågade våg nästa tisdag kväll...

Idag har varit en tokig dag. Bildbloggarna under kom till när jag var i Täby centrum och försökte hålla en kommunikation med lillebror om vad vi ska köpa till mamma. Det blev varken grenar eller lampa. Förutom att leta presenter i Täby var T på jakt efter en tjusig kostym. På KTH har de tydligen inga vanliga fester, denna ska vara "cocktail", pojkar i kostym och flickor i cocktailklänningar. Jag gråter floder för att jag inte får gå med och klä upp mig "cocktailstyle".

Nu tittar jag på Ugly Betty medan min prins fixar scampi med vitlök, chili och ingefära i. Innan Desperate börjar ska jag hinna med en dusch också, jag luktar nog inte särskilt gott just nu....

Puss på er!

/N 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0