tom

Ingen förändring. Fortfarande sitter jag i sängen. Nu med nuvarande kursens miljoner kompendier omkring mig. Jag har läst ett, plitat in några rader på datorn. Mailat kursansvarig. Ätit 2 knäckemackor och lite av den ostkaka min fina prins gjorde i ett försök att glädja mig innan han åkte till jobbet. Tröttheten tar över mig, det är verkligen jobbigt att storböla flera timmar i rad. Om en dryg timme skulle Hanna komma hem, då ska jag åka hem till henne. Älta och gråta. Och komma på en lösning. Om det finns någon? Ena sekunden känner jag att jag vill få chans att göra ändringar i den texten jag har, alltså få ett fx, andra sekunden känner jag att det kanske är lika bra att göra om det helt från början. En tredje sekund vill jag bara hoppa av plugget och ge upp. Men hela tiden har jag en stor klump i magen fylld av sorg och ångest. Jag vill vakna upp ur min mardröm nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0