Mat snart?

Trist att bildbloggen inte funkar- hur svårt kan det vara att fixa om det är sånt man jobbar med? Jag bildbloggade i alla fall för ca 2 timmar sen. Bilden föreställde dels boken "Stinas möten" som jag beställde för ett tag sedan, och sen *trumvirvel* : min dator! Äntligen har jag fått tillbaka den, och faktum är, att jag skriver på den just nu! Jiha! Nu har de bytt moderkortet, det betyder alltså att med hårddiskbytet vid förra inlämningen, så har jag i princip fått en ny dator! Det är läskigt med en så stor skärm, om man jämför med T´s minidator. Och då är bara den här 13 tum. Tänk då hur mina hans är om denna känna gigantisk!

Vi väntar på maten, den är i ugnen. Jag har lagat mat, T kom just hem. Jag har lagat tacopaj, mums!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0