Yoga is my friend!

Ikväll var en braaaaaaaa kväll! Ok, plugget har gått sådär, T och jag hamnde i en diskussion om skolan i ett försök att fly från studierna. Vi var duktiga på att fly, när vi var klara hade jag 20 minuter kvar att läsa innan jag var tvungen att byta om och åka iväg. Jag hann läsa 7 sidor. Bra jobbat Natta!

Det som var bra, var att jag gick på yogan. På SATS välllingby c har de yoga onsdagar 18.30-19.30. Detta ska bli mitt stammispass. Instruktören påminde lite om min favvo-instruktör i Sollentuna, Lena, även min yoga-förebild, vid sidan av mamma såklart, och var duktig på att förklara och var vaken på de de yogapraktiserande stackarna. Det var hur skönt som helst! Var lite stel eftersom det var ett tag sen jag körde, men jag har ju i grunden yogan i blodet! Inte för att skryta, men jag är nog ganska proffsig.... Jag blir nog en duktig yogainstruktör en vacker dag!


Nu blev jag just sur. Det är idol ikväll som vi alltid tittar på. Men T har en kompis här och de har TVn och kollar på nåt trist bilgrejs. Och jag får inte titta på idol. Tack för den.

Nu måste jag demonstrera hur sur jag är.

Puss på er som jag tycker om!

Och bildbloggen krånglar, tror snart jag är mail/brevkompisar med de på kundtjänst. Nu provar jag inte mer än varannan dag för att se om det funkar. Så kommer det upp en bild kvällstid så var den antagligen aktuell dagtid, så lång tid tar det.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0