-0,8 kg!

Yes! Trots lite slarv här och var och med egentligen bara hälften av dagarna som jag ordentligt följt kalorimängden, så har jag gått ner 0,8 kg på en vecka! Är supernöjd! Om jag fortsätter i den här stilen kommer jag ha nått mitt mål om 12 veckor. Hejja mig!

Och S, ja nu ligger jag verkligen i lä....! Men jag jobbar på att dra med en tjejkompis, så förhoppningsvis får jag njuta en gång till innan månaden är slut. Men du ska veta vad Soundtracket kör på högvarv i bilen min...

Nu är det dags för kalorisnål frukost!

/N

Kommentarer
Postat av: S

Känns skönt att höra att soundtracket går på hörvarv, likadant är det är här då jag är hemma. Vi kan ju alltid köra en favorit i repris du och jag och kanske en bir mat också denna gång. Du vet att jag alltid ställer upp på dig ;-))

Hade bra nu så ses vi på lördag.

Kram



P.s blir 11 på måndag då det är bokat igen........

2008-09-17 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0