Dagen efter.

Om 15 minuter ska jag sätta mig i bilen och åka till jobbet. Älskling står i hallen redan nu. Gårdagskvällen var över förväntan, supertrevligt hade vi det! Efter att ha krigat med både tunnelbana, buss och pendeltåg blev vi upplockade av två vänner+ barn som skulle till samma destination som vi. Hmm, hinner nog inte berätta om hela kvällen, får ta det senare. Hemma runt 19.00 ikväll, Vill bara dela med mig av denna fantastiska Idol-castingen 2008: http://www.youtube.com/watch?v=QaeMxC81jxk&feature=related. Kan inte få ut den ur mitt huvud! Nu ska jag dricka upp mitt underbara te med mjölk och honung innan jag tvingas stressa iväg. Ha en bra dag!
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0