Don´t go wasting your emotions...

Eftersom jag, århundranden efter alla andra, kommit på hur roligt det är med youtube och vad man faktiskt kan hitta där, tänker jag när tillfällen dyker upp fortsätta klistra in här och dela med mig. Ikväll har jag sett Mamma Mia. Och vad annat kan jag säga än: Mamma Mia vilken fantastisk, underbar, underhållande, vacker, medryckande sång och danssaga detta är! Till alla ni om INTE sett den, gör det! När den kommer på DVD får den hedersplatsen i hyllan bredvid Dirty Dancing, men det är ok, för den platsar där! När jag nu roade mig med att youtuba mig fram på jakt efter filmens godbitar, hittade jag denna: http://www.youtube.com/watch?v=tKHHXkH9v6I. Kan inte säga varför den tilltalar mig- kanske att jag älskar brytningen maniligt/kvinnligt i deras stämmor. Men jag vet inte. Eller så gillar jag helt enkelt bara karlar med bar överkropp i kombination sand, sol och vatten. Men vad vet jag?

Min stackars sambo sitter och pluggar. Jag ska faktsikt också ta mig i kragen och få koll på veckan. Har ett litet läskigt seminarium imorgon, måste förbereda mig. Den kommande veckan kommer bli tuff, mycket läsning, men även ett grupparbete och en examinationsuppgift som måste få, om inte en själ så åtminstone en kropp. Jag återkommer med fortlöpande information om jag lyckas....
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0