Duktig Natta!

Vad fint att mina bildbloggar kom idag på förmiddagen. Så nej, jag satt inte i bilkö idag, och stövlarna kom igår. Men visst är de fortfarande fina?

Idag har vi arbetat med vårt grupparbete, från 9-13 satt vi, och sen blev vi klara! Var bara tre på plats idag, Hanna var hemma med sjukt barn. Men sånt är livet. Känns hur skönt som helst, hade lite ångest för om och hur vi skulle få ihop en presentation till måndag, men nu har vi ett manus vi ska plugga in var och en för sig och även en urtjusig powerpointpresentation att flasha med!

Mr T och jag har nyss ätit lunch, vi åkte upp till Gröna grillen och handlade underbart god Thaimat. För 70 kronor får du hur mycket ris du orkar och en kött/kyckling/scampirätt. Sen festade vi på äppelpaj som en av mina gruppmedlemmar hade med sig. Helt underbart god! Låt oss säga att jag få leva på vatten resten av dagen...

Eftersom jag ska jobba i helgen så tänkte jag se till att ha alla mina skolarbeten klara idag. Vore skönt att slippa tänka på skolan och börja fokusera på nästa kurs som drar igång på torsdag. Så nu tänkte jag belöna mig själv med en powernap på 15 minuter, sen ska jag korrläsa min text till förbannelse innan jag fyller på de hål den har.

Funderar på vad vi ska göra ikväll. Bio var vi på förra fredagen. Men vad ska man egentligen göra en helgkväll när man inte dricker? Plus att jag ska vara på jobbet 7.45 imorgon bitti. Vi är ju inte direkt miljonärer heller så alternativen är inte oändligt många. Med andra ord vore jag tacksam för förslag?

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0