Examinationsuppgift

Om två veckor ska jag ha lämnat in en ca. 5 sidors examinationsuppgift. Kan tyvärr inte påstå att det känns lätt. Har läst lite och börjat skissa på hur jag ska lägga upp det, vilket perspektiv jag ska använda osv. Trots att jag läst en hel del nu så känner jag mig inte särskilt mycket klokare än när jag började. Är det fel på mig? It´s a shame att jag jobbar helgen innan den ska vara inne, men detso större anledning att göra arbetet klart så snart som möjligt. Lucky me! Mr T(som inte är superroad av att bli omnämnd här) har skrivit ett mycket strukturerat dagsschema som han till och med satte upp på väggen. Någon som har svårt med självdisciplin kanske? Men det är bra, då har jag något att gå efter också. Svårare att fly från studierna om den andra är flitig. Om 20 minuter är det lunch, undrar vad kylskåpet har att bjuda på?

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0