"Färjan" - vilket genidrag!

Jag kommer äntligen få en ny dokusserie att titta på! Kanal 5 kommer att den 19:e september börja sända "Färjan", en serie om några anställdas liv på Östersjöfärjan MS Cinderella. Hur kul är inte detta???

http://kanal5.se/web/guest/nyheter?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_kUM9&_K5AV_INSTANCE_kUM9_struts_action=%2Fk5journal%2Fav&_K5AV_INSTANCE_kUM9_articleId=872916&_K5AV_INSTANCE_kUM9_groupId=1701&_K5AV_INSTANCE_kUM9_version=1.0

Jag längtar redan!

Idag var jag trött. Med tanke på att jag imorgon ska upp kl. 06.00, och hinna förbi min praktikskola innan min studoiegrupp dyker upp här hemma kl. 09.00, så tllät jag mig själv att ligga i sängen ända till kl.08.00 idag! Lyx!

I 20 min till får jag softa i soffan sen måste jag börja plugga. Klockan 13 ska jag vara i Solna kommunfullmätkige och lyssna på "Lärande samtal". Någonting säger mig att det inte kommer innehålla någon direkt ny information, men jag lovar att föra informationen vidare om det visar sig att jag har fel!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0