"Full på coca-cola?"

Kollar på Idol, det enda jag kan konstatera är att folk inte är kloka i huvudet. Fantastisk underhållning! Väntar på att den gammal schlagerdeltagare ska komma fram till juryn:

http://www.expressen.se/noje/idol/1.1302315/kand-fran-schlagern-nu-i-idol


Men hörrni, varför har inte folk mer självinsikt? Jag älskar att sjunga, men jag är fullt medveten om att det INTE låter bra, därför delar jag INTE med mig till andra. Men det är sant, alla kan ju inte vara lika kloka som jag är...

Behöver jag säga att det är färdigpluggat för mig idag? Och nej, jag fick inte gjort allt det jag borde få gjort. Idag blir det ingen klapp på hjässa, det blir smisk. Aj!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0