God förmiddag my loved ones!

Imorgon fyller min älskade lillebror 21 år. Och jag har ännu inte hittat den perfekta presenten. Detta ska jag alltså ägna dagen åt. Men innan jakten börjar ska jag köpa en diskmaskin till farmor. Hon behöver en bänkdiskmaskin till sin fina tvåa och eftersom pappa inte har bil så ska jag och min Fiesta göra dagens insats.

Gårdagen ska jag inte ens prata om. Klockan 23.30 var T och jag hemma. Vi var tvugna att tömma hans föräldrars garage på prylar och bil. Och sen köra allt till andra sidan stan, en tripp på ca 7 miljoner mil. Kändes det som i alla fall. Så imorse var jag trött, jag behöver ju trots allt ca 12 timmars sömn per natt...

Nej nu ska jag bita tag i dagens alla uppgifter, vore bra om jag hann klart till middagsdags...

/N

Kommentarer
Postat av: Luva

Oj vad gammal han är! Det måste betyda att vi är skitgamla ju... Hälsa grattis :)

2008-09-24 @ 14:38:11
URL: http://svenskiberlin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0