Handlar det om motivation eller disciplin?

En latmask är en latmask är en latmask är en... Ni hajjar. Jag har inte gått ur soffan på hela dagen, nu är klockan 11. Inte bra. Men en sak har jag gjort! Jag har mailat min handledare och rektor i olika/lika syften. Hoppas jag får svar, åtminstone innan tisdag. Då är jag nöjd! Föreläsningen börjar kl. 14, tror de bli bilen idag, vore skönt att komma hem direkt utan att kriga i kommunaltrafiken.
Lite hushållssysslor som jag kan använda som ursäkt för att slippa läsa hägrar, tvätt som ska hängas och en diskmaskin som ska plockas ut. Oj vad roligt man kan ha det när man pluggar!

Det roliga, eller mindre kul för jobbet, var att igår ringde två olika personen om 2 tider idag, och idag ringde en tredje person om samma tider. Hade jag inte haft föreläsning, och hade jag inte haft middagsplaner, hade jobba varit en alldeles utmärkt ursäkt att komma undan läsningen. Men jag får spara dessa ursäkter till helgens jobbande.
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0