Har jag varit så liten? Och så lockig?

Satt i brist på inspiration till att plugga och ägnade mig åt lite ego-surfing. Och visst dök det upp en liten bild från mitt mörka förflutna... Så generös som jag är så låter jag Er, mina kära läsare, få ta del av det.



Jag, 7 år gammal i Agnec Cecila. Sanslöst hur länge sen det var nu. Och inget mer filmande blev det för mig. Hoppas bara att jag njöt så länge det  varade...

Imorgon ska jag inte stanna inne hela dagen. Man blir knäpp. Det är livsfarligt. Imorgon ska jag till bibblan och köpa böcker av de lyckans ostar som redan läst klart auo2. Och sen ska jag minsann skriva klart min examinationsuppgift. Men det är imorgon det....

/N

Kommentarer
Postat av: S

10 säger bara 10 och mer skall det bli ;-)

2008-09-16 @ 22:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0