Hur gammal måste man vara för att vara pensionär?

Tänkte bara jag skulle informera om att jag inte är 26 som jag påstår mig vara. Jag är 126 år. Skrämmande va? Klockan är inte ens 22.00, en lördagkväll, och jag har just krypit ner i sängen. Men jag tror inte att någon kan fatta hur perfekt min säng är, framför allt när man, som jag är nu, är heeeeeeeeeeelt slut.

Läste just att Travis Baker från Blink 182 varit med om en flygkrasch. Av sex passagerade miste fyra stycken livet. Travis och en annan i bandet som jag förstod det, lever men vårdas för sina skador. Inte ens när man är rik och känd är man skyddad från livets nycker. Sorgligt, sorgligt. Man får vara glad så länge man lever och se livet som en tillfällighet, inte något man kan räkna med.

Jag måste upp i tid imorgon bitti, trots att jag inte börjar jobba förran 13.30. Farmor har ju flyttat nu, så jag tänkte kika förbi henne innan jag börjar jobba. Hoppas jag orkar släpa mig upp ur sängen. Men eftersom jag får sova i 10 timmar om jag somnar nu, om jag går upp 08.00, så är det nog inga problem. Annars är jag ju lite väl trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0