Idag är en underbar dag!

Sitter i skolan. Alldeles ensammen. Om 15 minuter ska jag möta upp en tjej som jag ska köpa en bok av. Men jag var här redan för en timme sedan eftersom jag var världens snällaste flickvän och körde Mr T till KTH. Han hade kontrollskrivning, stackarn. Så därför åkte jag hit med datorn i högsta hugg och har under tiden jag väntat suttit och pillat på min examinationsuppgift. Och jag tror nästan den börjar närma sig. Galet va? Och ja, får jag rest så får jag. Men då får jag väl åtminstone veta vad jag missuppfattat/ tolkat fel. Förhoppningsvis. Jaja, jag har gått ner 0,8 kg så det gör inget...

Nästa projekt är sollentuna bibliotek. Där hoppas jag att en bok som jag behöver till nästa kurs finns. Om ingen redan varit där och lagt beslag på den det vill säga. Jag hade hoppats att mamma ville äta lunch med mig när jag är i Sollentuna, men jag får inte tag på henne. Då blir det att åka hem och äta i ensamhet istället.

På väg hit när jag parkerade på trottoaren vid en bankomat mitt på Fridhemsplan, träffade jag en gammal skolkompis från högstadiet. Skumt. Han doktorerar. Shit vad jag är gammal.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0