Ja!

1.953 ord! Jo man tackar! Nu har jag varit sjukt duktig om jag får säga det själv! (Klapp på hjässan!) Examinationsuppsatsen ska vara mellan 1800 ord och 2500 ord. Jag har klåpat ihop tillräckligt i kvantitet, och jag har med de allra flesta centrala begreppen. Det är bra jobbat på en dag. Så lite måste ju gått in i huvudet under alla timmar hängandes över böckerna, lyssnandes på föreläsningar och diskuterande i seminariegrupper. Känns bra. Nu i veckan väntar en VFU-uppgift och extrem slipning av texten. Imorgon kommer min grupp hit. Vi ska hitta på en redovisning, och jag ska få leka med Power point. Undrar vilken vinkel vi ska ha på redovisningen? Nu ska jag ägna lite tid åt att städa så att man slipper skämmas imorgon, och sen ska jag däcka i soffan. Life is good.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0