Jag är bitter.

Jag bloggade faktiskt idag, runt 16.30. Och anledningen till att ni inte vet om det var för att jag bloggade från mobilen, men det fungerade tydligen inte. Supertrist. Berättade om hur hela dagen varit, alla nya tankar jag tagit del av och hur jag verkligen utvecklats som människa. Nej så skrev jag inte. Jag satt i bilkö och var bitter för att jag varit i Solna i tre timmar utan att höra något nytt. Bummer. Nu måste jag läsa. T pluggar och surar. Och jag surar, utan att plugga. Är inte sambolivet fantastiskt? Jag är bara glad att vi bor i en trea. Men somna osams, det gör vi aldrig. Det betyder att jag har två timmar på mig att sluta vara envis. Han med. Undrar vem som vinner denna gång?

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0