Måste man ha en rubrik?

Jag började dagen med att beställa en bok:

 

Hon var på TV4 nyhetsmorgon och blev intervjuad, och jag blev för första gången riktigt nyfiken på henne. Om inte annat tycker jag att det är superspännande att läsa om och hur en så rutinerad och duktig intervjuare arbetar. Återkommer med recensioner när jag läst den, får den förhoppningsvis innan nästa helg.

Nu måste jag skynda mig (som vanligt). Jag ska hämta upp Adam och sen ska vi åka och köpa en stor, färgglad och väldoftande blomma till farmor. Är något svårt att köpa present till någon som varken ser eller hör särskilt bra. Så en blomma blir bra. Hon ser ju lite färger fortfarande och doftsinnet lever ännu kvar. Ikväll blir det lugnt, jag ska på yoga kl 10.00 imorgon i Sollentuna, mamma instruktör. Efter det ska vi tömma förrådet i gamla lägenheten, tydligen har jag massa böcker kvar där. Undrar var de ska få plats?

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0