Morgonens bästa!

Måste bara föra detta underbara underverk vidare. Varför händer något sådant aldrig mig?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3251491.ab

Har suttit i soffan i över en timme nu. Ätit frukost, var busig och åt 2 rostbröd, syndare där! Men lunch blir bara protein och sallad, promise! IKväll ska jag dessutom på middag och känner jag mig själv rätt så slutar jag ha självdisciplin när det gäller matrestriktioner efter 2 glas vin! =) Får väl läsa lite mer Foucault för att höra om han har något bra dips när det gäller just självdisciplin. Men först ska jag föra över alla bilder från sommaren som äntligen ska få plats i ett datafotogalleri och slippa trängas i den lilla rosa kameran. Förövrigt vill jag köpa en ny mobil, gärna en somn tar bra bilder och som jag kan blogga från. Om någon mot all förmodan skulla ha ett bra tips tages det tacksamt emot!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0