Shoppoholic

Skåda mitt nya jag-måste-bara-ha-annars-dör-jag-projekt! Eftersom min nuvarande mobil inte bara tar kassa bilder, den har även värdelösa högtalare och det brusar när man pratar, så tycker jag att jag  är värd en ny! Jag hoppas starkt på min lön som kommer härnäst, om den blir högre än vad jag hoppas på så köper jag den nog. Ca. 2200 kr på Elgiganten. Just gotta have it! Än så länge har jag fasktiskt inte rört chokladbollarna, de står i kylen och stelnar till sig lite. Blir kanske godiset som får göra Iron Man lite roligare. Ska titta på den när Tommie behagar att dyka upp.  Dessvärre skulle han inte bara jobba, utan även hjälpa sin pappas kompis med TVn. Han är för snäll, jag tror att man måste värna om sin integritet snarare än att vara alla till lags.... Man får stötta varandra när det blåser kallt, nu är det min tur att finnas för honom, och  bjuda på chokladbollar.....

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0