Slow start.

Klockan 6 vaknade jag av att Tommies alarm ringde. Jag somnade om. Klockan 7.20 vaknade jag av att T sa hejdå när han gick hemifrån. Jag somnade om. Klockan 9.30 vaknade jag till och insåg att jag borde gå upp. Jag somnade om. Klockan 10.30 fick jag en nyhetsflash från Aftonbladet från mobilen. Jag vaknade! Sen har jag kutat runt hemma i en halvtimme och städat och plockat som en galning. Igår, innan vi skulle iväg ut och äta sprang jag runt och provade varenda plagg jag har. Och kunde kontatera att om det finns en sjukdom som heter "Galna Klädsjukan" så har jag nog den. T påstår att jag inte bara har en släng av den, utan att den håller på att ta över våra liv. Hmm, vet inte om jag håller med. Men jag hann i alla fall städa och plocka undan det värsta innan T kom hem och kunde konstatera att han eventuellt fixade sin kontrollskrivning. Han är så duktig! Jag är faktiskt stolt över min sambo.

Idag ska jag läsa. Fixa en present till mammas sambo. Men jag tänkte börja med att äta frukost. Jag är galet hungrig!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0