Tack och godnatt!

Ok, jag erkänner. Inte heeeeeeeeeeeelt nykter! Efter en nykterhetsperiod på nästan 3 veckor har jag ikväll druckit skumpa, martini bianco, r-ödvin och bailuys. Shit vad illa jah skriver. Förlåt. Orkar bara inte rätta när det blir feel på  Tompas minidator mef en halvc mm mellan knapparna, Eller tangenterna. Min lillebror är 21. Herregudm hur gammal är inte jag då? För övrigt fyller jag 26 1/2 idag, Det är exakt ett halvår mellan mig och bror. Och 5 år. Imorgon har jag inga föreläsningar. Jag ska läsa. Och sova. Och njuta av att jag har en ledog helg. Nu ska jag sova. T har kontrollskrivning imorgon, Han är lika onykter som jag är. Stackarn, har skola 08.00 imnorgobn. Då sover jag. Giodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0